2 Comments 880 Views

Rap romanesc pozi+iv: Okapi Tati! (Review de Mixtape)

Noua oameni imbracati in negru pe o coperta, Wu-Tang Clan de Romanie si de veselie. Inauntru, in loc de booklet, gasesti un abtibilt cu “Okapi Tati Mixtape”. Vrei sa stii daca merita sa ti-l lipesti pe laptop sau pe bicicleta, asa ca scoti si discul de acolo, ti-l bagi in aparat si-i dai | > |

“Didaia (TraLaLa)” e locomotiva, sparge piesa cum sparge si clipul. “Au ma frige!” iti arunca doua slipuri intr-un geamantan, o lopatica si o galetusa, te face si pe tine pachet si te trimite in tabara la mare inca de pe albumul lui Maxi, dar acum, cu Guess Who ca agent de turism, ajungi acolo si mai repede. Ca-n piesa “Mi-e dor” (Mitza cu Luigi Ionescu), imi era extrem de dor sa ascult piese scrise cu bucurie si nu cu frustrare, rap romanesc pozitiv, care sa-mi dea o stare de bine.

Grasu XXL Okapi Tati

Asculti prima bucata si te face sa dai din cap, o asculti si pe a doua si deja iti vine sa dansezi, e la fel de bine si cu urmatoarele doua si esti curios sa vezi cine mai apare pe “scena”. Tranda nu se dezminte, e exact cum va spuneam aici. Spike e la fel de neprietenos si e minunat ca e asa: daca nimeni n-ar mai muri in bancurile cu Alinuta, n-as mai rade la ele.

Grasu XXL Guess Who Maximilian Mitza Spike Tranda Junky MefX Nane DJ Oldskull

Album de distractie si de caterinca, da , dar oameni suntem, iar dintre noi cativa cad in introspectii si depresii. Atunci apar Nane si Zhao (cu “Ploua”) si-i resusciteaza, iar “sarbatoarea continua” ca-n romanul lui Hemingway. Versuri bunicele, altele bune, unele chiar de notat in carnetelul cu citate, teme noi si productii semnate de Mitza, Don Baxter, Grasu XXL, Raz One, Junky, MefX si altii, scratch-uri de la DJ Undoo si Oldskull.

Okapi Sound

Desi e mixtape, negativele nu sunt “imprumutate”, ci doar cateva sample-uri. Desi e mixtape, sunt multe, multe piese, toate intregi, nu taiate de la juma’ ca pe “Evident”-ul lui Grasu, de m-am enervat eu putin la vremea aia. 🙂 Un disc insorit, numa’ bun pentru colectia toamna-iarna, cand stai mai mult in casa si… si te duci cu gandul ca sa nu te duci cu capul.

About the author:
Has 141 Articles