4 Comments 343 Views

Michael Jackson isi face singur dreptate pe “Xscape” (Review)

A inceput cu o copilarie chinuita, a continuat cu personaje care au vrut mereu sa ciupeasca de la el cate ceva ca hienele dintr-ul starv si s-a sfarsit cu scandaluri uriase de presa si procese in care a fost tarat fara vina: viata lui Michael Jackson. Sau povestea unui om pe care umanitatea nu l-a meritat. Pe “Xscape”, al doilea album postmortem, MJ pare sa-si faca singur dreptate si sa lamureasca unele lucruri care nu au fost niciodata lamurite.

“Loving You” e o piesa minunata si pozitiva, e din acelasi film cu “Rock with You” si cu “The Way You Make Me Feel”, dar e o exceptie. Celelalte piese par “rostite” cu frica. In “Chicago” o prostituata incearca sa il seduca, desi este casatorit si are copii, “”Slave to the Rhythm” descrie o casnicie oribila, iar “Do You Know Where Your Children Are” e drama unei fetite care fuge de un tata abuziv. Iar “Xscape” e despre camerele de filmat care i-au distrus viata.

Michael-Jackson-Xscape

Dar chiar daca temele sunt atat de dark, e o placere sa reauzi vocea lui MJ. Avem opt cantece noi, inregistrate intre 1983 si 2002. Productiile si remixurile sunt indraznete, dar echilibrate si nu par sa se duca mult mai departe decat insusi regele pop ar fi acceptat. Si totusi, Timbaland si Jerome Harmon, care au condus echipa de producatori, s-au jucat destul de mult cu sunetele si ne dau ocazia sa auzim vocea lui Michael chiar si pe pasaje de dubstep.

S-ar putea sa-ti placa si Kylie Minogue si durerea de cap dispare (Review)

About the author:
Has 142 Articles