2 Comments 245 Views

Albumele pe CD, adio sau raman cu noi? Cum incearca marii artisti sa le redea viata

Nu-i o noutate ca si la case (de discuri) mai mari, albumele in format fizic (CD, vinil) se vand din ce in ce mai prost. iTunes si alte magazine online de mp3-uri au castigat tot mai mult teren, iar in momentul in care vom avea internet si in cel mai obscur loc, streeming-ul (de tip SoundCloud sau Deezer) va fi noul rege. Pe de alta parte, albumele pe suport CD sau vinil se incapataneaza sa ramana printre noi si isi transforma declinul intr-o victorie. Mai precis, de doi ani incoace, isi transforma moartea in arta si renasc ca pasarea Phoenix. Sa luam cateva exemple din ultima vreme:
  • Kanye West a socat pe toata lumea lansand “Yeezus” fara coperta. Ceea ce ar fi trebuit sa fie un esec, a fost de fapt un record de vanzari pentru ca a iesit in evidenta “la raft”.
  • Beyonce a lansat primul visual-album din istorie fara sa anunte absolut nimic, CD-ul si DVD-ul au aparut ca din cer.
  • Daft Punk s-au inrolat la cea mai lunga campanie publicitara pentru a promova Random Access Memories.
  • Boards of Canada te transforma intr-un adevarat hacker daca vrei sa le asculti albumul: click pe link.
Dar marele soc vine de la batranii shaolini:
  • Wu-Tang Clan au anuntat ca “Once Upon a Time in Shaolin“, dublul-album aniversar de 31 de piese, va fi lansat initial intr-un singur exemplar care va putea fi ascultat in muzeele si galeriile de arta din lumea intreaga. Totul va fi bagat intr-o carcasa de argint facuta de designer-ul englez de origine marocana Yahya. Obiectul de arta va fi vandut apoi intr-o licitatie. Poate fi cumparat de un brand important, de o casa mare de discuri, sau, cel mai interesant, de un singur colectionar hapsan care nu-l va scoate niciodata la lumina zilei.
wu tang

About the author:
Has 142 Articles

LEAVE YOUR COMMENT

Your email address will not be published. Required fields are marked *

RELATED ARTICLES
Parteneri
Bro News

Pagina de media

Chill Brothers

Back to Top