6 Comments 2161 Views

Tranda, cel mai “de la ei” rapper de la noi (Review)

Dintre toti ai nostri, Tranda este rapperul cel mai bine adaptat la ce inseamna noul val de hip hop international. E un Drake, un ASAP Rocky, un Rick Ross de Constanta. Pe “Constangeles (volumul I)” gasim referinte ekphrastice la batranii rapului (Uzzi, B.U.G. Mafia) asemanatoare cu trimiterile la Wu-Tang de pe “Nothing was the same“-ul Drake. Aceleasi piese cu nume de masini puternice (piesa Benz) ca la Rick Ross, barboss-ul Maybach Music care are deja piese cu numele tuturor marcilor auto de lux. 🙂

Pe “Constangeles” gasim inclusiv vocile groase si “vocodate” de pe “Long.Live.ASAP“. Dar daca se inspira, asta nu inseamna in niciun caz ca Tranda fura, ci doar ca, asa cum scriam mai sus, se adapteaza perfect la 2014, mai bine ca oricare altul. EP-ul “Constangeles” suna fresh, e produs bine (si in mare parte chiar de Tranda), un fel de album proaspat si bun de afara cantat in limba romana.

Apropo de romana si Romania, Constanta si gagicile de acolo sunt pictate minunat pe “Mamaia ’09” si “Zborul“. Mi-am jurat ca in curand voi rula intr-o noapte prin vechiul Tomis cu 40 km/h si voi asculta discul asta care mi-a dat multe idei. 😉 Cele mai bune piese: “Dimineata” (cu Deliric si Nane), “SxPB” cu Grasu XXL si Smiley si “Persoana mea” cu Sore. Cel mai bun vers de pe album: “Si ma gandesc ca tata avea dreptate/ Pana iubesti una, f#te-le pe toate”.

S-ar putea sa-ti placa si Pharrell, mai happy ca niciodata pe “G I R L” (Review)

About the author:
Has 138 Articles